12 January, 2007

می خوام برگردم

سلام دوستان عزیز
بعد از یه وقفه طولانی میخوام باز بنویسم

6 Comments:

At 3:36 PM, Blogger L.O.U. said...

سلام... عکسها بدون فیلتر دیده میشن اما بهتره که از یک فتوسرویس دیگه استفاده کنید
راستی وبلاگ جالبی دارید.

 
At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said...

دوباره سلام...
یادم رفت بگم "شفقیها" هستم!
راستی نمیدونم که به بلاگر جدید سوئیچ کردید یا خیر... گمونم تو بلاگر جدید مشکل عکسها حل شده

 
At 7:40 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام.
اینجا چرا ساکته؟

 
At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said...

عید شما مبارک... کنار کوههای آلپ خوش بگذره

 
At 10:16 AM, Blogger sanaz said...

سلام. عید شما مبارک. خوش گذشت؟ من بالاخره بعد از هزار سال تونستم بلاگ شما رو پیدا کنم. البته اگه از همون اول از خانم شفقیها میپرسیدم بهم میگفت احتمالا. خلاصه که یه سوال کرده بودید و چون بلاگتون رو پیدا نمیکردم تو همون بلاگم جواب رو پست کردم. خلاصه که اینجوری. امیدوارم که خیلی زیاد خوش گذشته باشه و وقت برای عکاسی پیدا کرده باشید. سال خوبی داشته باشید راستی

 
At 6:42 PM, Blogger L.O.U. said...

آقای عزیز این عکسها رو میگذارید اینجا یا باید خودم بیام پستشون کنم؟ تنبلی نکنید دیگه!

 

Post a Comment

<< Home